Saturday 11 December 2010

Hi All ♥

Hello my dear reader

MiSS ME ?

Yes! I'm totally didn't update my blog =)
So Sorry x10000000000~
This holidays was too bored,
nothing can let me write for u all...
I scared u all feel that it was too BORED !!
 because I just stayed in my house and sleep with my laptop n bed xP
Don't scold me at the back~
now I updating my blog for YOU
~ Cheer up ~  

Last week,
my 2 little cousines,
ShuTing n ShinJye came my house dor 1 week,
thus,
I have to LOOKED AFTER them !!
arrhhhhgggg !!!
every holidays got 2 or 4 cousines will came my house for holidays....
they went shopping~
just buying food n clothes for Chinese New Year~
I just like a maid to accompy them at the back ~
AiZzzz....
BORiNG !!!
At last they had went back at this morning =D
wooohooooo~
I'm free now !!!

Today I went to my aunt's house near Taman Megah there,
She cooked for us TODAY ~~
Wahaha~~
All my aunts went there also~
BECAUSE tomorrow we need to start our journey to Port Dickson~
3days 2nights~
I hope that it will not Bored !!!
I hate BORED....
because sleeping is better than BORED !!!

Hope that My grandparents always healthy!!
My YeYe~
Hope ur blood pressure can change back to normal~
and my MaMa~
u should take care on ur diet also~

Ah Jie,
9th Dec was ur birthday ~
I think u have already received my MMS~
isn't that money sing NiCE for you? xP

Cassy,
Don't think to another way....
I'm not don't wan out with you...
I just...
Moody on that day T.T

Remember~
I love u All

________________________________________________________________________________

哇~
想我了么?
我真的再滚回来了

这个假期~
我尽然浪费那大好时间没来更新我的部落~
真得很对不起你们~
可是我又怕你们看了我那千篇一律的假期生活...
你们会更加抗拒……
所以我就干脆不更新好了~~~
哇哈哈~~
别骂我哦~
我现在正很努力的回想着这一星期的趣事儿~

上个星期~
我的两个表妹~
来我家“度假”
每一年,
都是一个惯例……
一定会有两三个表弟妹要让我照顾,
所以我照顾小孩子还是有一两手的~
只是我会打人~
没耐性+脾气不好~
要习惯就好~  xD
他们每一次来~
都只是在家里,
玩玩电脑~看看戏~
走走街~买买衣服~
还有就是吃吃吃!
所以我妈妈养的孩子~
必有一定的重量~ xP
幸好他们今天早上就回去了~
不然我就没办法在更新部落给你们看了咯~

今天我姑姑请我们全部人到他家去吃饭~
他下厨~当然要去捧场~
不然就中“枪”
全部人都聚在他家~
因为~
明天我们就要去波德申玩~
我们只去过一次~
所以这次更多人去了~
有我的大姑,二姑,小姑,婆婆~
还有小孩子们们们们~~~~
晕倒~
会吵死~~~
3天2夜的度假~
希望不会太闷~
不然我就没东西写了~~

最后~
希望爷爷婆婆身体健康~
爷爷的高血压快点好~
手术就可以很快了~
遗憾的是这次你没跟我们去 =(
你在家要好好照顾自己哦~
婆婆也是~
吃东西也要注意卫生~
如果吃东西的地方不干净就尽量被吃~
会吃坏肚子的>.<
还有不舒服要看医生啊~~

臭阿姐~
9号那天是你生日~
我相信你收到我的彩信~
那猴子是不是很会唱歌?xP

学诗,
我不是不要跟你出去...
我只是……
那天没什么心情罢了~
别想歪去 >.<

记得~
爱你们哦

No comments:

You'r No.