Saturday 12 June 2010

Stop The Tears

Today ...
was Two people's birthday ...
Xi@oZhu's was 11th ~
I am sorry ...
I should told you [Happy birthday] last night ...
it was too late now ...
Sorry ah ...
You said you wan to find me ~
Im waiting Oh ~
Ha ha ~ ~

Today is Nicholas's birthday ...
Ah ... that big brothers ....
always talking about seeking care ... xx on facebook....
Give him shocked =____=...
He too lonely??
Haha ~

Now,
What I can do is ...
Laugh .... =)
Because ...
Have a Crazy laugh ...
Can Cover the Pain ,
Like this ...
good or not ?
Hehe ~ ~

Today I woke up late ...
I sleep untill 10 am ...
Ah .... I forgot turn on the alarm....
somemore I still have to walk to Keychain's house....
Tired lo...
We have no time to practice!!
after Training for a long time ....
the results was...
bad ...!!
You three boys!
Must have a good practice!
Do it seriously on Rehearsal time !
If not ?!
You all watch out!!

Going to Victoria school tomorrow ~
Hope it'll be fun ~



My Dear....
Please Dont Cry Anymore....
Stop The Tears.....


__________________________________________________


今天...
是两个人的生日...
小猪是11号~
真不好意思...
应该昨晚就跟你说生日快乐的...
现在迟了...
不好意思啊...
你说过要来找我的~
我等着哦~
哈哈~~

今天就是nicholas生日...
那个大佬啊...
fb老是说什么xx求保养...
我炸倒 @___@
他寂寞导爆了么...
哈哈~

现在,
我能够做的就是...
笑.... =)
因为...
疯疯癫癫的笑...
痛苦就会被掩饰起来,
这样子...
也很好不是么?
嘻嘻~~

今天我睡迟了...
迟到了~~
因为今天要练舞....
我睡到10点才起来...
忘了调闹钟啊....
而且我还是走路去....
累啊...
但是没办法了咯....
我们没时间练习了!!
练了半天....
结果...
还是很糟糕啊...
你们3个男的!
给我好好的练习!
彩排的时候做不好就有你好看!

明天要去维多利亚中学的联欢会~
希望会很好玩呗~


停止那些不该留下的泪,
停止一切不该想的事情。
停止在半夜哭泣。

2 comments:

想太多的人 said...

停止那些不该留下的泪,
停止一切不该想的事情。
停止在半夜哭泣。

现在才知道你给男人hurt到酱惨,觉得有点paiseh,答应你拜日不惹你生气~我有练的啦,你有看过谁边看世界杯边练舞没有的~只有我罢了啦!!!你还complain酱多搞鬼~

WAIYEE said...

啊...
你不用这样子的=____=
我没特别强调什么

You'r No.