Monday 19 July 2010

Heavy Shoulders

This week is exam week...
Depress....
I feel my shoulders were heavy...

Recently...
Wen feel not so well...
so I call her Out to talk about the trouble...
Im not mean I didnt trust you...
I only want to know what was happenning...
I dont want you sad...
Dont want you give people bully...
You are our Good Sister~
We know that you feel not well on those critic...
But...
This is our life...
We need to learn how to come over it...
We're Grow...
We should depend on ourselves...
ok??
Dont Borded those people...
We dont need it...

This few weeks...
I force myself dont want to think...
Force myself dont be stupid and repeat the past again....

We weight again today!!
I was slim !!!
YEah!!!!
Busy can made me slim~~~~

This afternoon got extra class for Add Maths...
My Add Maths really worst....
Need to work hard on it....
GOD Bless me Can got a better result~~~



这个星期是考试周...
好无奈....
肩膀好沉重啊!!!!

最近雯雯状况不是很好...
所以今天约了他出来谈谈...
我不是不信任你...
我只是想了解事情到底怎么发生...
我不想要你不开心....
更不要你被欺负啊...
你一直都是我们怀中的乖宝宝~
我知道你很难受...
可是...
这是生活必经的...
我们需要学会如何面对...
用自己的意志力去面对...
我们长大了,
应该要靠自己了~
不要在孩子气了...
好吗?嗯?
把那些针对性的人,
都当透明~
我们生活里不需要那种人~
知道吗?

这两个星期,
我都很随便的过...
也可以说忙碌的过...
我尽量逼自己不要想太多...
不要倒翻覆撤的重复以前的错误...
雯...你懂吗?

今天量体重~
我终于瘦了些>____<
万岁~~~~~
忙碌的确可以减肥~~~~

下午回到家,
睡了个午觉~~
然后....
匆匆赶去补习...
我的高数...
可不行啊...
神保佑我...
这次的考试...
能够让我满意些...

我好讨厌肩膀沉重的感觉...
但是...
现在不是意气用事的时候...
加油向前看吧....

No comments:

You'r No.