Friday 23 July 2010

Bored Friday

今天是考完小考的第一天,
很自然的,
学校铁定冷清清了...
因为...
很多人都说考完试就不用去学校了~
在家睡觉休息~~
另外还有很多人去kem....
听说很不好玩...
而且才只有6个华人...
都是男生...
可怜的你们~
是自愿还是被逼得?
哈哈~希望你们下乡得到个很好的回忆就是了~!

哇靠!!
我很讨厌我的级任老师咯!
也就是我的英文老师!!
他教我们4L班还有4C班英语,
教4B EST...
告诉你...
没很多学生喜欢他的咯...
我的妈...
天天捉这个捉拿个...
头发手环...
最讨人厌的是=___=
他每天叫我们做无谓的group work...
我觉得好浪费时间....
每一次我都在发呆的咯...
如果不是为了在oral拿到比较好的印象分...
我睬他都傻!!!
真的是啊...
很多学生都不爽他了....@__@

另外补充我忘记很久的一件事....
我想说...
为啥大部分93年的人...
都那么不会想!!!
17岁了!!!
不能够成熟一点吗?
天天打打闹闹...
为了小小事情闹翻天!
你们不闷么?
想一想...
怎么觉得无厘头啊...
说了很多次...
不要那么幼稚...
我拜托...

今天很多人都有带电话去学校...
我也是我也是的啦~
一有留堂...
就要用到电话...
方便一点嘛~
我拍了一些班上很可爱的一群...
全部都是一班一班的~~
自己跟自己的gang~
我是没有的 T__T
我喜欢搞孤僻xD
让你们看看照片...
拍到不是很好...
就分享一下罢了~
还有我们班洋葱的睡照!
你看看他的姿势=0=


还有就是...
诗啊~
现在凡事都要谨慎行事...
因为...
我们都不知道每一个人的心里想些什么...
容易吃醋的...
我觉得...
心机很难控制...
容易坠入爱河的...
看起来又貌似很花心...
可人不可貌相...
你发觉你儿子9仔长大了吗?xD
我觉得他长大了~~~
掌声鼓励鼓励~~~
妈妈要继续教导~~~xD
不要做个爱哭的妈妈~




Today was the first day after exam,
automaticly...
the school will become very peace....
because...
all if them will said...
let they off 1 day for rest...
some more....
alots of students went for the coutryside camp....
but i heard that...
that's was not fun...
just have 6 chinese boys accompy...
pity guys....
u all are voluntarity or be forced??
Haha~ I hope you all have a good memory~~

SHIT!!
I hate my form teacher!!!
which was my english teacher also!!
Pn.Rozariah!!!
She teaches our class 4L and also 4C english.
And also teaches 4B EST.
My GODNESS..!!
most of the students don't like her at all...
always caught us because of the ring, bracelet and our hair...
the most annoying is...
she always call us move into group...
and do the useless job....
it is wasting my time...
every time i just asleep...
If not for getting a good impression in the oral test...
I won't border her at all!!!
why this school teaches like this...

I want to say....
Why most of the 93 year people...
don;t know how to think probly...
OMG!!!
already 17 year old!!!
not able to mature abit?!
fooling around everyday...
wasting the time!!!!
you all not feeling bored?

I caught some photo today...
in my class...
we're all in our friends group...
chting about nothing....
just let the time to past...
because teacher didn't come in for releave....
all students have thier own gang...
i was not...
my gang was in 4B class... pity T___T

You see the photo...
The guy sleep in our class...
look at his posture.... =0=


Cassy~~
don't too care about what others said...
don't too trust on a friend...
we don't know what they were thinking about...
so...
protect ourselve from being hurt~
did you noticed that your son 9Zai was growing up??
I noticed that~~
Keep to educate him xD
Don't be a mother who easy cry ~

4 comments:

^^xiao shi^^ said...

对咯
真的很闷
SF也是去kem了
你上他节只是发呆啊?
我直头睡着了
到换节才起身哦
你讲的17岁是谁?
给阿聪看到那些照片气死他
我知道啦
不想了啦
九仔真的长大了
我感觉他很成熟了

WAIYEE said...

哇!!第一次!!
我等了很久!!!
你终于留言给我了!!!
感动-ing~~~

儿子长大是天经地义的xD

希望你天天开心~

^^xiao shi^^ said...

因为我现在才会留嘛~
哈哈
笨叻~

WAIYEE said...

记得以后天天来 xD

You'r No.