Thursday 19 August 2010

STOP

现在的我...
都不知道该怎么形容我自己的处境...
我只想说...
我到底怎么了呢 T^T

最近很忙,
很多东西要搞@___@
这个星期是PMR trial~
祝他们成功了咯~
上次的AJK面试,
还要过滤 @___@
忙忙忙啊~~!!

还要准备华文学会的展览...
还有欢送会...
是两个欢送会!!
图书管理员还有华文学会的~~
都是欢送Form 5毕业~
我在忙在忙在忙...

学校的功课...
越来越多~
好啊好啊(假话)
我要变机器人~
怎么不眠不休不吃不喝~
连电也不必充 =)
无血无泪!!!

这短时间~
只是忙忙忙~~!!

那天补习老师告诉我们~
为什么我们华人那么喜欢按信息呢??
原来我们华文字也就是(方块字)
真的特别具有意义,
我们的字体四四方方,
一个普通的字,
都具有深奥的意思=)

今天就这样吧~
继续失眠计~~~~~~~~~


I don't Know how to describe myself !!
What's wrong with me T^T

I'm busy busy~~
alots of thing need to do @___@
This week was PMR trial exam~
Wish They can got A~
Last week AJK Interview,
We havn't Choose yet...
BUSY BUSY !!!

There were 2 Farewell party I need to prepare!!
First is Chinese Society ~
Second is Libralian @__@
I have to prepare for the exhibition also !!
BUSY !!!!

School's started alots of homeworksss...
Yea~YooorHoooorrr (Lie)
I wanna to be a robot~
No need sleep,
No need rest,
No need eat,
No need drink,
Even no need to charge =)
I'm cold-blooded!!

Just want to shout
--> {BUSY ARH !!!}

No comments:

You'r No.