Wednesday 11 August 2010

I'M MISSING ?!

我生病了两天啊...
没去上课也没去补习...
星期日的时候明明还好好的...
怎么知道星期一要起来上学时...
整身烫烫的...
原来发烧了 T^T
烧得39度...头好痛啊...
不不!!
应该是全身痛啊 T^T
看医生还要走路去看的...
那个医生真的是有问题...
好多种药...
病到我五颜六色了...
今天才算有点好转...
但是...
还是很不舒服啊 T^T
阿妈啊...~```

昨天晚上到面子书看看...
我的妈!!!
我们学校的猫keaton...
尽然在他的墙上写着我的寻人启事...
我的天...
让你们看看那可笑的东西~~
但还是谢谢你们那么关心我~~

我现在很想吃饭啊....
两天没吃过了...
我最爱的饭 T^T

我缺席的这两天...
学校有些变动...
新楼终于可以使用了~
但是...
全都是中五生被调班过去...
很多人都说那里比想象中还差...
教室小,使用的白板常被阳光反射,与世隔绝的感觉...
那里还传来很多传闻...
都是由关于“好兄弟”的~~~
听说有马来同胞被鬼上身还很生气地说为什么没问过他们就随便建新楼 =S
恐怖啊!!!!
现在是农历7月...
蛮邪下的 ...怕怕``
马来人又开始节斋...
我们可以早放学了~


I already sick for 2 days...
I didn't go school and tuition class...
I got a fever T^T
feeling hard to breath...
My body was 39`C...
My whole body was pain....
But I feel OK now =)

The Keaton...
Wrote on his facebook's wall...
said that I was MISSING ?!
MY GODNESS...
I just sick ...
Not die yet =,="
Thx for you're caring~

I miss RICE...
But I can't eat now T^T
My lovely RICE ...

I absent for 2 days,
school have changed...
The new Block can be used...
All Form 5's students were moved to there....
They said that the classroom was small, and also hot...
All the classrooms at there using white board,
but that giving reflect action...
Some more that Block is more far with others Block...
There were many stories about the "ghost" also,
OMG!!!!
They said that got a malay say "why you didn't ask us before bulding the new Block ?!"
SCARY >_____<

No comments:

You'r No.