Sunday 15 August 2010

I'M CRAZY

昨天发呆~
天天发呆~~
都是呆呆呆呆呆的过~~~
原来自己真的那么颓废~~
大家请原谅我 =X

记得昨天晚上~
跟姐姐一起玩xdo~
我就疯了~
自从我接触网络开始~
xdo就是我最忠爱的网络游戏了~~
但是怎么样都好~
无论开心伤心~
我都很爱上xdo玩个痛快~
不管晴天雨天,
更不管考试近在眼前~
任性的我 xD.
小猪你说~
我变了铪?
blek =P 我没心的。
无意中的改变,
让你不小心发现了~
我会不好意思哒 @^___^@.
别揭穿我的奸计好么~~
我都是开玩笑的~
你觉得哪一个才是真的我呢?

今天早上起来就吃早餐~
我尽然吃饱就睡觉?!
惨了惨了~
这次不肥死才怪...
简直是 “非人” 的生活 =S.
神快打救我~!!

下午接近4点,
天阴阴的时候~
跟爸爸妈妈哥哥去了Mahkota的Jusco,
因为要买球鞋~~
我的白鞋都快穿破了 T^T.
我最爱的白鞋~
我在等等看我记事的空,
才买一双新的~
今天采购失败~

在那里看到哥哥的旧同学,
他尽然不理他?!
AiYeRRR...
我这是什么哥哥 =S.
过了就打死不认人?!
恐怖的哥哥...

然后就去Fruitland吃我最爱的刨冰~
爸爸吃红豆;
妈妈吃芋头;
哥哥吃西瓜;
我吃火龙果的 =D
好吃~
让你们看看,
吊一吊胃口吧~~~

从这一篇日志里,
相信很多人看到了我怎么变~
我就这样变得不像我自己~~~
路过就好~~

P/S: 很多人对星期五的AJK Interview紧张兮兮的~
没什么的~
拿个经验,为未来作准备也好~
雯雯~该长大咯~
这个大家庭需要我们一同来经营下去 =)

[Watermelon]
[Taro]
[Pitaya]
[Red Beans]

I already started sotsot,
Did you all noticed it ??
Please forgive my childish >____<

 Still remember yesterday play xdo with ah jie,
Keep crazy-iNG~
Since I touched with Internet,
 I like xdo the MOST!!
No matter I was sad or happy,
I also LIKED it ! =D
Even EXAM just around the corner ~
 I was caprice =S.

you said I changed?
Blek =P.
I not did it for a special purpose xD
 Don't expose my AIM ~~
 Keep secret~ shhh....
 if not I will feel Shy de @^___^@
 I'm JOKING~
You feel which 1 of me is better?

Today morning,
I sleep after eat my breakast?!
OH MY GOD !!!
Sure will be a fatty after few weeks ?!
This life Not for HUMAN =S.
GOD please help ME ~ !!

Nearly 4 at the evening,
It is cloudy,
 I went Mahkota Jusco with daddy,mummy and brother.
We need a sport shoes~
 My school's shoes was broke T^T.
 I want to buy a new one if I got time to Shopping~
So today's Trip was fail~

We saw brother's friend at there,
My brother didn't border him ?!
AiYeRRR....
What people is him....
Scary BROTHER !!

Then we go Fruitland,
We ordered the Water-ice?!
 Daddy's --> red beans
Mummy's --> taro
Brother's --> watermelon
Mine --> pitaya
Let's see the photoes~

From this post,
I trust that many people know I had changed~
Pass by~~~~~~

P/S: Alots of people thinking about the AJK Interview?
Don't feel too Stress about it,
Just took it as a experience~
WenWen u have to grow up~
This family Need US! =)

No comments:

You'r No.